Kiremitçi Kulübü Portal SSS

*Kiremitçi Kulübü nedir?
“Kiremitçi Kulübü” KMT SÜRDÜRÜLEBİLİR YAPI TEKNOLOJİLERİ A.Şden (KMT Yapı) Premium Kiremit ve Ekonomik Kiremit ürünlerini, bayi kanalından satın alan ustalara ve KMT bayilerine özel hazırladığımız bir ayrıcalıklar dünyasıdır. 

*Neden üye olmalıyım?
- Premium Kiremit ve Ekonomik Kiremit ürünlerini, bayi kanalından satın alırken ürün ile birlikte teslim alacağınız puan kartları üzerinden puan biriktirebilirsiniz.


-KMT Yapı Premium Kiremit ve Ekonomik Kiremit ürünlerine özel yeniliklerden ve kampanyalardan ilk sizler haberdar olursunuz.


-Sizler için hazırladığımız eğitimlere katılabilir ve bu eğitimlerden puan kazanabilirsiniz.


-Günlük olarak "Kiremitçi Kulübü Soruyor" alanında yer alan sorulara cevap vererek puan kazabilirsiniz.

 

-Gerçekleşecek Kiremitçi Kulübü ara dönem puan kampanyalarına katılabilir ve puanlar kazanabilirsiniz.

-Hava durumu, borsa bilgileri, tüm haber kategorilerindeki haberleri, gazete manşetleri ve radyolarınızı web sitesi üzerinden takip edebilirsiniz.

-Hesabınızdaki puanlarınızla, hediye kataloğundaki; elektronik ürünlerden profesyonel aletlere, hırdavat ürünlerinden hediye çeklerine kadar birçok farklı kategoride hediyeler alabilirsiniz.

*Üyelik süreci nasıl işliyor?

Üyelik için öncelikle KMT bayisi veya usta olmanız ve Kiremitçi Kulübü web sitesi üzerinden üye kayıt formunu doldurmanız gerekmektedir.  Üye kayıt formunuz tarafımıza ulaştıktan sonra başvurunuz onaylandığı taktirde üyeliğiniz aktif hale getirilecektir.

*Kiremitçi Kulübü’ ne üye kaydı yaptım fakat cep telefonuma kullanıcı bilgilerim gelmedi. Sistemi nasıl kullanacağım?

Kullanıcı bilgileriniz SMS ile tarafınıza ulaşmadıysa üyeliğiniz hala onaylanmamış olabilir. Üyeliğiniz onaylanmış olmasına rağmen SMS almadıysanız sisteme kaydettiğiniz cep telefonunuzu kontrol etmeniz gerekmektedir. Üyelik kayıt bilgilerinizin kontrolü için iletişim formu üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

*Kullanıcı adımı unuttum. Sisteme nasıl giriş yapabilirim?

Kullanıcı adınız sisteme kayıt gerçekleştirirken bildirdiğiniz cep telefonunuzdur.

Unutmayın, Kiremitçi Kulübü ile ilgili tüm bilgiler sistemde kayıtlı cep telefonunuza gönderilecektir. Bu sebeple kayıtlı cep telefonunuzun size ait olması ve doğru olarak sisteme girilmesi çok önemlidir.

*Şifremi unuttum. Sisteme nasıl giriş yapabilirim?

Şifremi unuttum butonunu tıklayarak cep telefonu ya da T.C. kimlik numaranız ile yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz. Cep telefonunuza gelen doğrulama kodu ile yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

*Kullanıcı adımı ve diğer bilgilerimi değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

 

“Hesabım” kısmında yer alan "üyelik bilgileri" alanından gerekli düzenlemeleri yapıp onaylayarak kullanıcı bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Cep telefonu ve T.C. kimlik bilgilerinizi sadece iletişim formu üzerinden bizlere ulaşarak değiştirebilirsiniz.

*KMT Yapı Ürünlerinden Nasıl Puan Kazanabilirim?

“Kiremitçi Kulübü’nde puan kazanmak çok kolaydır. Usta ve KMT Bayisinin puan kazanabilmesi için;

KMT Yapı tarafından hazırlanmış “Puan Kartlarını” biriktirerek ve Kiremitçi Kulübü web sitesi üzerindeki uygulamaları kullanarak sistem puanı kazabilirler. Satın alınan KMT ürünleri ile birlikte Ustaya verilecek kupon kartı üzerinde bulunan kodun, Kiremitçi Kulübü web sitesi üzerinde bulunan ilgili alana girişi yapılarak Ustanın ve KMT bayisinin hesaplarına puanları işlenecektir.

*Kiremitçi Kulübü web sitesinden nasıl puan kazanırım?

-"Kiremitçi Kulübü Soruyor" bölümündeki soruyu doğru olarak yanıtlarsanız puan kazanabilirsiniz. Yanlış cevapladığınız sorular için puan kaybetmezsiniz.

-Kiremitçi Kulübü anketlerine katılarak puanlarınızı artırabilirsiniz.

*Facebook ve Twitter hesaplarını neden görüntüleyemiyorum?

İnternete girdiğiniz bağlantı ayarlarında Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım ağları özellikle engellenmiş olabilir.

*Geçmişe dönük “Kiremitçi Kulübü Soruyor” sorularını cevaplayabilir miyim?

"Kiremitçi Kulübü Soruyor" daki sorular her gün yenilenmektedir. Yeni sorular için bir sonraki günü beklemeniz gerekmektedir.

*Diğer üyeler bana mesaj gönderebilir mi?

Diğer üyeler size mesaj gönderemez. Mesajlar sadece duyuru ve kampanyalar için sizleri bilgilendirmek amaçlıdır.

*Kiremitçi Kulübü web sitesini en iyi şekilde hangi web tarayıcılarında görüntüleyebilirim?

Kiremitçi Kulübü web sitesini en güncel olarak Chrome, Explorer Edge ve Firefox web tarayıcılarının son sürümlerinde kullanmanızı öneririz.

Kiremitçi Kulübü Hediye Sitesi SSS

*Hediye Siparişi vermek istiyorum. Nasıl sipariş verebilirim?

1. Adım;

Hediye sitesine giriş yaptıktan sonra kategoriler içerisinde beğendiğiniz/talep ettiğiniz hediyenin üzerine tıklayarak ürün detay sayfasına ulaşabilirsiniz. Açılan sayfada ürün görselleri ve detayları görüntülenmektedir. Ürün görselini büyütmek için ürün resminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

Ürün detay sayfasında ürünü inceleyip beğendiğiniz takdirde “Sepete Ekle” butonuna basarak alışverişe başlayabilirsiniz.

2. Adım

Karşınıza çıkan yeni sayfada sepetinizde bulunan ürünleri ve ödeyeceğiniz toplam “ÇATI PUAN” miktarını görebileceksiniz. Eğer başka bir sipariş eklemek için devam etmek isterseniz “Alışverişe Devam Et” butonuna tıklayarak sol tarafta bulunan ürün kategorilerinden yeni siparişinizi sepetinize ekleyebilirsiniz. “Sepetim” sayfasında siparişini vereceğiniz tüm hediye ürünlerinizi ve ödeyeceğiniz toplam “ÇATI PUAN” miktarınızı görebilecek ve “Sipariş Ver” butonu ile “Teslimat Adresi” adımına geçeceksiniz.

3. Adım

Adres bilgilerinizin yer aldığı “Teslimat Adresi” ekranında, ister mevcut adreslerinizden birini seçerek, isterseniz yeni teslimat bilgilerinizi girdikten sonra gönderimin yapılmasını istediğiniz adresi işaretledikten sonra “Adrese Gönder” butonuna tıklayarak işleminize devam edecek ve “Sipariş Onay” sayfasına yönlendirileceksiniz.

4. Adım

“Sipariş Onay” ekranında karşınıza gelen bilgiler üyelik bilgileriniz, seçtiğiniz ürün ve teslimat bilgileri ile Uygulama ve Koşullar dokümanı olacaktır. Bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ederek, Uygulama ve Koşullar dokümanını onayladıktan sonra “Siparişi Onayla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

*Hediye siparişi sırasında “ÇATI PUAN” larımın tümünü aynı anda kullanabilir miyim?

Hesabınızda görüntülenen “ÇATI PUAN” larınızı istediğiniz zaman kullanabilir ve istediğiniz kadarını harcayabilirsiniz.

*Sepetime eklediğim ürünleri silebilir miyim?

Sepetinize eklediğiniz ürünlerinizi ürün görselinin solunda bulunan kutucuğu işaretledikten sonra “Sil” butonuna tıklayarak silebilirsiniz. Ayrıca yine sepetinizdeki ürünleri seçtikten sonra “Sepeti güncelle” butonunu kullanarak ürünlerinizin güncel “ÇATI PUAN” durumlarını da görüntüleyebilirsiniz.

*Hediye Siparişimi verdikten sonra durumunu nasıl takip ederim?

Hediye sitesindeki “Siparişlerim” bölümünden tüm sipariş geçmişinizi ve siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz.

*Sipariş ettiğim ürün gecikti. Ne yapabilirim?

Siparişini verdiğiniz hediye ürün/ürünlerin takibini “Siparişlerim” bölümünden yapabilirsiniz. Tedarik süresini aşan siparişlerinizin tedarik durumunu öğrenmek için iletişim formu üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

*Sipariş ettiğim hediyemi iade ya da iptal ettirmek istiyorum. “ÇATI PUAN” iadem nasıl yapılacak?

Sipariş etmiş olduğunuz ürün ‘Siparişiniz İşleme Alınmıştır’ statüsünde ise iptal edilebilmektedir. “ÇATI PUAN” ınız iptal işleminin ardından hesabınıza işlenecektir. “Siparişlerim” bölümünden tüm siparişlerinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

*Hediyemin bana ulaşmadan sevkiyatı sırasında hasar gördüğünü fark ettim. Ne yapabilirim?

Hediye ürün teslimatlarında; kargo teslim fişini imzalamadan önce ürünün kargo kolisinde (ürünün orijinal kolisinin içine konduğu dış koli) herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Kargo kolisi hasarlı olan hediyelerinizi teslim almayıp, kargo görevlisine iade etmeniz gerekmektedir.

Şayet ürünü teslim almak istiyorsanız, kargo görevlisinin yanında ürünün sağlamlığını kontrol etmeniz gerekmektedir. Kontrol sonrasında hasarlı ürünle karşılaşırsanız mutlaka kargo görevlisinde bulunan hasar tespit tutanağının doldurulmasını talep ediniz ve ürünü teslim almayınız.

Ürün dış ambalajını sorunsuz teslim aldıktan sonra ambalaj içindeki üründe hasar tespit ederseniz aynı gün (24 saat içinde) iletişim formu üzerinden bizlere ulaşmanızı rica ederiz. Aksi halde ürünle ilgili herhangi bir prosedür işlem uygulanamayacaktır. 

Yukarıda bildirilen yönlendirmelerden hiçbirisini yapmadıysanız ne yazık ki ürününüzle ilgili iade ve değişim yapılamayacak ve bu durumdan KMT Yapı ve Tutkal Bilişim sorumlu tutulamayacaktır.

*Hangi ürünleri iade edememekteyim?

a) Ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilecek veya tekrar kullanılamayacak ürünlerin (Örneğin kullanım esnasında vücut ile bire bir temas gerektiren her türlü ürün, tek kullanımlık ürünler).

b) Her türlü yazılım ve programlar, dvd, vcd, kasetler, taşınabilir bilgisayarlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.), her türlü kozmetik ürünler

c) Ambalajı / Jelatini açılmış cep telefonları

*Hediyemin arızalı olması durumunda ne yapmalıyım?

Ürün tarafınıza ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurmalısınız. Bu konuda iletişim formu üzerinden ulaşacağınız yetkililerimiz sizleri yönlendirecektir.

Not: Sipariş vermiş olduğunuz ürünlerde renk ve desen garantisi bulunmamaktadır. Bu sebeple yapılan ürün iadeleri kabul edilememektedir.

*Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?

Hediye siparişlerinizin kargo ücreti KMT Yapı tarafından karşılandığından bir ödeme yapmanız gerekmemektedir.

*Kargo takibimi veya teslimat bilgilerimi nereden öğreneceğim?

Siparişini verdiğiniz ürünler kargo aracılığı ile sipariş esnasında seçtiğiniz teslimat adresinize gönderilecektir. Üye girişinize müteakip hediye sitesinde bulunan “Siparişlerim” linkine tıkladıktan sonra kargoya verilen siparişlerinizin durumunu “Kargom Nerede” butonuna basarak takip edebilirsiniz. Ayrıca kargo numarası SMS ile tarafınıza gönderilecektir.

*Puan kartları arkasında bulunan puan kodlarının yüklemesini ne zamana kadar yapabilirim?

Puan kodları, puan kartının arkasında yazan son kullanma tarihine kadar yüklenmelidir. Puan kartı arkasında belirtilen tarihe kadar yüklenmeyen puanlar, belirtilen tarih itibariyle geçersiz olacaktır.

© 2021 KMT Çatı. Tüm hakları saklıdır.

Saint Gobain